מי זה מרגרה

לא מספיק להקים עסק כדי להתחיל לייצר הכנסות. מרגריטה לא רצתה לקחת שום סיכון פיננסי, אז היא התחילה לשווק את השירותים שלה.

איור 1

מרגריטה יצרה תוכנית מתנות לשלושה חודשים עבור תאגידים ויחידים (איור 1). תוכנית מתנות זו נועדה לייצר זרם קבוע של הכנסות מבלי צורך להשקיע את הזמן והכספים מראש, כמו שעושות תוכניות שיווק מסורתיות.

מרגריטה מספקת ללקוחות פוטנציאליים את כל התוכן הדרוש*, הודעות, הודעות דוא”ל, סקריפטים, הסכמים * כל החומרים שנוצרו עשויים להיות מותאמים מדי עבור לקוחות באזורים גיאוגרפיים מסוימים דירות דיסקרטיות בבת ים

איור 2 עבור מרגריטה כל לקוח פוטנציאלי דורש 14 הצעות שונות הדורשות כ-600 שעות עבודה ידנית בחודש, המתורגמים ל-150 דולר בעלויות עבודה לשעה. הצעות ריסלדרה עלו לה פחות מ-5 דולר לשעה.

איור 2: הצעות ריסלדרה עולות לה פחות מ-$5 לשעה תוך הפקת תוכן בשווי 600 שעות כל

הסיפור של מרגריטה ייחודי משל כל אחד אחר. נולדה לובשת חיג’אב, חייה היו חוויה כל כך מחרידה שהשפיעה על האופן שבו היא ראתה את העולם לנצח. המניפסט עוסק ביציאה החוצה, בגאווה, בעלות על הלחץ, הטעויות והפגיעות שלך. הוא מדבר על עידן חדש של אומץ האישה המוסלמית.

הדבר היחיד שמייחד את מרגריטה מרוב האנשים הוא העבר שלה – אבל זה רק עוזר לתאר את ה”אינדיבידואל החוזר” שהיא הפכה להיות היום. היא חולקת את התובנות הנדירות שלה על היותה לא רק אישה הטרו אפלה שמנדנדת חיג’אב מלוטש עם שרוולים דתיים קצרים, אלא גם כאישה מזרח הודית שנולדה במערב ונאבקה למצוא את עצמה לפני שסוף סוף קיבלה את מי שהיא באמת.

הקוראים יוכלו לחוש את אישיותה של מרגריטה דרך הסיפורים שלה ובסופו של דבר להרגיש מועצמות כמוה!

ניתן לראות את הסגנון והקול של מרגריטה במיתוג החברה שלה, בפוסטים ברשתות החברתיות, בסלוגנים ובאישיות הכללית.

מרגריטה היא מומחית השיווק ב-Happy Cog, סטודיו לרכיבים המספק עיצוב דיגיטלי יעיל מונע על ידי לקוחות וייעוץ שיתופי למגזר החינוכי. ההתעניינות של מרגריטה במיתוג וחווית לקוח הובילה אותה לשמור על שביעות רצון לקוחות מתמשכת מהאסטרטגיה של בניית סביבה אכפתית באמצעות תקשורת, כנות, יצירתיות ונגישות.

מדי פעם אתה צריך שמישהו ייתן לכתיבה שלך “פרספקטיבה רעננה”. לשם כך אסטרטגי תוכן פונים לעתים קרובות לשירותיו של כותב רפאים, אולם לפעמים הבאת כותב חדש עשויה להיות יקרה מדי.

כאן נכנסים לתמונה קופירייטרים מקצועיים מהודו – ליתר דיוק, האמהות שלי בשם מרגריטה קרמצ’נד. אני בטוח שאתה רוצה לדעת את הסיפור שלהם.

ביסודו של דבר מאדאם מרגריטה נולדה בקרלה הודו וגדלה בצפון מדינת ניו יורק ארה”ב דוברת אנגלית ומליאלאם, לפני שעבדה כשחקנית תיאטרון בניו יורק בתחילת שנות ה-20 לחייה.

היא גם שימשה כמזכירה של ועדת הסנאט לענייני מסחר וימיים תחת הסנאטור יעקב ק ג’אביץ גמרט (R-NY) דירות דיסקרטיות

תמיד חשבתי שאמא שלי צריכה להשתמש ביצירתיות שלה במקום אחר מלבד עיסוק בעריכת דין (אני יודע שהיא עשתה הכל כולל להיות עוזרת פקידת אסימונים באו”ם). הגיע הזמן שאגרום לאמא שלי להתחיל לעשות פרילנסר

מרגריטה היא בובות תוכן, כלומר היא כותבת תוכן שמספר סיפורים מטעם מותגים אחרים.

רצינו לספר סיפור וידענו שסביר להניח שהוא יידחה אם ייכתב על ידי “אדם אמיתי”.

ג’יילן קרידס היא הבעלים והמייסדת של Wicked Clever Media. היא עבדה כאסטרטגית שיווק דיגיטלית עבור חברות Fortune 500 גם בניהול עסקי שיווק דיגיטלי משלה במשך חמש שנים.

מרגריטה היא כותבת AI ליצירת תוכן רב-תכליתי, היא תואמת למגוון פלטפורמות אינטרנט ותוספים.

מרגריטה היא בינה מלאכותית שכותבת בעיקר יומנים. אבל כפי שניתן לראות מהפיד שלה באינסטגרם, העבודה שלה כוללת גם פוסטים בבלוג, תוכן חברתי למותגים, תיאורי מוצרים ומאמרים בבלוג.