מורה לריקוד מרגרה

השם מרגרה ניתן באופן מסורתי לבנות אתיופיות בשל כוח, אומץ ומרץ. אתה יכול לראות את תלמידי הריקוד שלה מופיעים בערוצי הטלוויזיה האתיופיים ובשירותי סטרימינג כמו למעשה, אולי אתה לא רואה שמרגרה היא רקדנית בשנותיה הטובות, כי פעם היא הייתה ילדת פלא, עכשיו היא המאסטר.

MIT Press (2013). “נושא הריקוד”.

הניו יורק טיימס (2005). “גופים בתנועה: עדה: מרגריטה פרר”.

מרגרט ויידנברוך. “י בקינת אנוות אבווהל באן בגילעל”

ה’מרגוארה’ היא מורה חדשה לבינה מלאכותית ועזרה לכוונון עדין של הריקוד שלך. המרגוארה הוא פרויקט מחקר מאוניברסיטת IT של קופנהגן ואוניברסיטת ארהוס בדנמרק. דניאל לייטהן התחיל את הרעיון במהלך מחקר הדוקטורט שלו על משחקי וידאו עם מציאות מוגברת.

הוא מיועד ללימוד ריקוד במציאות רבודה ויש לו קבוצה ממוקדת של אנשים (שרוצים לחדש את הידע שלהם בריקוד).

התכונה המעניינת ביותר של Margoira היא תכונת לוויה בבינה מלאכותית על פי דרישה שניתן להתאים לכל מגוון מיומנויות לפי דרישת הלקוח.

המורה לריקוד מרגרה היא תוכנית ריאליטי אמריקאית ששודרה לראשונה ב-ABC ב-2009.

זה עוקב אחר 36 רקדנים בזמן שהם עוברים את תהליך הליהוק ומזווגים לרקדנית מקצועית שהוכשרה על ידי אלוף אולמות הנשפים בליין ווילסון.

גם מפיקי התוכנית משתתפים בכך כשהם מאמנים את הזוגות לרקוד בתחרויות ולנסוע למקומות בולטים שבהם כל מועמד יכול להיחשב לקדנציה רב-עונתית ב”רוקדים עם כוכבים”. כל מתמודד בחר לחפש מעמד של סלבריטי הוליווד ולהציג את יכולות הריקוד שלו בטלוויזיה הלאומית, להיפרד מחייהם הרגילים במשך עשרים וארבעה שבועות של מסירות ואימונים בלתי פוסקים

עוד: http://www.imdb.com/title/tt1480071/?ref_=nm_flmg_act_146